شرایط تعویض محصول و بازپرداخت وجه چیست؟

اولین هدف اسپاکو رضایت کامل شما می باشد. به این منظور امکان بازگشت کالاهای مجاز تا 7 روز از زمان تحویل به شرح قوانین ذکر شده مربوط به آن امکان پذیر است.

شرایط گارانتی تعویض :

جهت استفاده هر چه بهتر از این سرویس، اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز کاری پس از دریافت کالا، از طریق تماس تلفنی و یا ارسال ایمیل در قسمت تماس با ما سایت اطلاع رسانی شود

پس از هفت روز امکان تعویض یا عودت کالا وجود ندارد.

شرایط تشخیص مغایرت کالا:

تنها در صورتی کالا تعویض می گردد که معیوب باشد یا با تصویر موجود در سایت،یا اطلاعات آن مغایرت داشته باشد.

این سرویس اشکال‏‏های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏شود.

در شرایطی که در مشخصات کالای دریافت شده برای نمونه رنگ آن با سفارش ثبت شده اختلاف وجود داشته باشد، یا در صورت مغایرت مشخصات فنی کالای دریافت شده با اطلاعات درج شده در سایت یا با سفارشی که در پروفایل مشتری ثبت شده است.

همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

در کالاهایی از قبیل روفرشی.فرش.پتو.ترمه.کلیه دستمالها کمی تفاوت در اندازه مغایرت محسوب نمیشود به دلیل توضیحات زیر:

در تولید 99 درصد از منسوجات از قبیل فرش-ترمه-روفرشی-دستمالها و ... سایز ها دقیقا مطابق با اندازه ذکر شده بافت میشه اما در هنگام برش و جداسازی از دستگاه بافت چون این محصولات در حالت کشش بافت شده هنگام برش کمی خودش رو جمع میکنه و باز هم در هنگام دور دوزی و دم تو کردن آنها مقداری از اون کم میشه (خاصیت نخ و پارچه همین هست مثل پارچه پنبه ای که بطور ملموسی بعد از شستشو خودش رو جمع میکنه). از یک طرف به دلیل عرض استاندارد دستگاه ها نمیشه بزرگتر بافت کرد و از طرفی نمیشه بدون دم تو کردن هم این محصولات رو عرضه کرد.(پس بطور مثال در روفرشی 12 متری 5 سانت کمتر مغایرت در بافت و .. نیست)

البته فعلا در صنعت نساجی و تولید برخی منسوجات این مشکلات هست اما در آینده با تکنولوژی های خاصی قابل حل هست . 

انصراف از خرید:

در صورتی که انصراف مشتری از خرید، پیش از ارسال کالا باشد باید هر چه سریع‏تر انصراف خود را به واحد پیگیری سفارشات اسپاکو اطلاع دهد. در این حالت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد.

پس از ارسال به هیچ عنوان امکان عودت کالای بدون مشکل وجود ندارد.

آسیب‏های فیزیکی ناشی از حمل و نقل:

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات و تحویل به شرکت‏‏های حمل و نقل که به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و اسپاکو تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‏کند.

آسیب‏‏های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش یا به هنگام تحویل و مشاهده بسته معیوب سفارش به خدمات پس از فروش اسپاکو اطلاع داده شود.پس از این مدت امکان تعویض یا عودت کالا وجود ندارد.

کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش اسپاکو ارسال شود.

در صورتی که آسیب‏های ناشی از حمل و نقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می‏توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به اسپاکو عودت شود.

شرایط عودت کالا:

برای ارسال کالای دارای مغایرت ، لازم است کالا به ‏خوبی بسته بندی و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن فرستاده شود و در غیر این صورت تا تکمیل کردن موارد فوق اقدامی از سوی اسپاکو صورت نمی‏‏گیرد.

هزینه‏‏ های ارسال کالای مرجوعی:

در صورت تایید ایراد فنی و یا وجود مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت هزینه ارسال کالای مرجوع به عهده اسپاکو است.

شرایط باز پرداخت وجه:

از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش ما ، کالا را دریافت و درخواست مشتری را تایید کند، در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، از 1 الی حداکثر تا 7 روزکاری مبلغ به حساب دریافت شده از مشتری (نام صاحب حساب حتما باید با نام خریدار مطابقت داشته باشد) واریز خواهد شد.

هزینه‏‏ های ارسال کالا در صورت تایید ایراد فنی و یا وجود مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت به عهده اسپاکو است.

 

 

اسپاکو همواره می ‏کوشد تا با ایجاد بستری امن در راستای سرویس خدمات پس از فروش مبتنی بر اصول مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کننده، امنیت خاطر مشتریان خود را، پیش، حین و پس از خرید فراهم آورد.

 

 

 

تنظیمات

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم