آخرین نظرات
بدون نظر
جستجو در وبلاگ

پارچه مبلی مازراتی چیست و انواع پارچه مبلی مازراتی

یکی از معروف ترین پارچه های مبلی موجود در بازار پارچه مبلی مازراتی است شاید با شنیدن نام مازراتی اولین چیزی که در ذهن شما متبلور شود ماشین مازراتی است ، اما مازراتی علاوه بر اینکه نام یک ماشین لوکس است نام نوعی پارچه مبلی معروف ومحبوب نیز می باشد که استفاده از آن در دکوراسیون داخلی خانه ها بسیار مد و رایج شده است .

اگربه سطح پارچه به خوبی دقت کنید دانه های بسیار ریزی را در آن می بینید که به صورت بهم چسبیده و منظم درکنار همدیگه قرار گرفته اند .

 

پارچه مبلی مازراتی

 

 

 

پارچه مازراتی مبلمان

 

 

مبلمان مازراتی

 

 

پارچه مبلی مازراتی چیست و چه نوع ویژگی هایی دارد ؟

 

از ویژگی های پارچه مبلی مازراتی خواب کم آنها می باشد. اما این نوع پارچه بر خلاف پارچه مبلی پورشه دارای یک سطح صاف نیست. شاید بتوان ساختار و بافت پارچه مبلی مازراتی را شبیه به پارچه مبلی مخمل دانست با این تفاوت که پارچه مبلی مازراتی ناهمواری کمتری دارد. پارچه مبلی مازراتی دانه های ریز و کوچکی را در سطح خود دارد که بسیار منظم و پیوسته بوده و همین موضوع هم باعث شده بافت این پارچه مبلی فوق العاده جالب و خوشایند به نظر بیاید . همچنین این پارچه دارای خواب کمی است و به دلیل دانه های ریز درآن ، سطح صافی ندارد .

به عبارت دیگر پارچه مبلی مازراتی را می توان به صورت خط های در هم تنیده و زیبا که به صورت نقطه می باشند تعریف کرد .

انواع پارچه مازراتی و تفاوت طرح های مختلف آن :

پارچه مازراتی دارای انواع متنوعی می باشد که هر کدام دارای طرح و نقش مخصوص به خود می باشد. در واقع تفاوت طرح های مختلف پارچه مبلی مازراتی در نحوه چیدمان همان دانه های ریز روی پارچه است. یکی از ویژگی های خوبپارچه مبلی مازراتی طیف رنگی متنوع آن است که گستره انتخاب استفاده کنندگان را وسیع می کند. به طور کلی پارچه مبلی مازراتی بیشتر مناسب فضاهای مدرن و دکوراسیون های امروزی می باشد و معمولا برای مبلمان راحتی مورد استفاده قرار می گیرد .

محصولات مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

تنظیمات

فهرست

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم