آخرین نظرات
بدون نظر
جستجو در وبلاگ

معرفی انواع رومیزی برای تزیین منزل و تصاویر آن


اگر می‌خواهید خانه‌ای زیبا داشته باشید، باید به جزییات آن دقت كنید؛ جزییاتی مثل رومیزی‌های كوچكی كه شاید خیلی مهم نباشند اما با تغییر دادن آنها می‌توان رنگ و جلایی دیگر به خانه داد؛ آن هم با بودجه‌ای اندك، نه هزینه‌ای گزاف...

حتما تا حالا به خودتون گفتید چی رو با چه سبکی ست کنم؟

هر میزی که به دنیال چیدمان و تزیین آن هستید ؛ از میز جلو مبلی گرفته تا میز خاطره و میز ناهارخوری، همه و همه به یک انتخاب شکیل و هوشمندانه نیاز دارند تا چیدمان منزل شما تکمیل شود. شاید رومیزی به نظر بسیاری از شما یکی از کوچک ترین انتخاب ها باشد، اما این از میزان اهمیتی که انتخاب صحیح در دکوراسیون منزل شما دارد ، چیزی کم نمی کند .

رومیزی ترمه

اگر از رومیزی ترمه را می پسندید، احتمالا به سبک سنتی هم علاقه دارید. رومیزی های ترمه، بهترین گزینه برای تکمیل چیدمان منازلی هستند که به سبک سنتی ایرانی چیده شده اند. اگر فرش شما ایرانی است، لوازم منزل تان سنتی هستند و کلا با طرح بته جقه ارتباط خوبی برقرار می کنید، پیشنهاد می کنم به سراغ این رومیزی ها بروید و طرح و رنگ دکوراسیون منزل تان را تکمیل کنید.

رومیزی ترمه

رومیزی ترمه گرد

 
 

رومیزی ترمه یزد

رومیزی تور

این رومیزی ها معمولا طرح های ظریف و بسیار زیبایی دارند که جلوه ی بی نظیری به منزل شما می دهد. رومیزی های تور را بهتر است با دکوراسیون کلاسیک ست کنید. این رومیزی ها چون زمینه ی سفید یا شیری دارند، روی میزهای سفید رنگ یا دارای رنگ روشن جلوه ی بهتری خواهند داشت. همچنین بهتر است میزی که روی آن قرار می گیرند، پایه بلند باشد تا لبه های تزیین شده از میز آویزان شده و خودنمایی کنند.

رومیزی تور

رومیزی تور

رومیزی چند تکه

مدل دیگری از رومیزی وجود دارد که می توانید آن را با هر طرح و رنگی ست کنید. رومیزی های چند تکه از ترکیب و به هم دوخته شدن چندین پارچه با طرح و رنگ متنوع درست می شوند. این رومیزی ها بیش تر برای میز آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند. اگر خودتان هم دستی در هنر داشته باشید، می توانید یکی از این رومیزی ها را به دلخواه و با پارچه های مورد نظرتان درست کنید. رومیزی های چند تکه را با توجه به طرح شان می توانید با هر سبک دکوراسیونی ست کنید.

رومیزی چند تکه

رومیزی چهل تکه

رومیزی راه راه

این رومیزی ها شاید طرح چندان شکیلی نداشته باشند، اما زیبایی خاصی دارند که به همان سادگی شان برمی گردد. رومیزی های راه راه می توانند دو رنگ یا چند رنگ باشند. اگر مدل های چند رنگ را انتخاب کنید، گزینه های بیش تری از رنگ برای ست کردن با دکوراسیون فضای مورد نظرتان خواهی داشت. این رومیزی را می توانید با سبک های کانتری، روستیک، مدرن و حتی کلاسیک ست کنید.

رومیزی راه راه

رومیزی راه راه

رومیزی ساتن

رومیزی های ساتن با ظاهر براق و جذابی که دارند، برای میزهای دکوری مناسب هستند. این رومیزی ها در نمونه های تک رنگ و چند رنگ موجود هستند و هر کدام زیبایی خاص خودشان را دارند. برخی از رومیزی های ساتن دارای تریینات تور هستند و برخی چند لایه اند. اگر می خواهید این نوع رومیزی را به بهترین شکل با دکوراسیون منزل تان ترکیب کنید، بهتر است بدانید که ساتن با سبک های کلاسیک و متجمل، ترکیب بهتری ایجاد می کند.

رومیزی ساتن

رومیزی ساتن

رومیزی هندی

رنگ‌های شاد و پرزرق و برق این رومیزی‌های دستی كه طرحشان مخصوص كشور هندوستان است، می‌تواند به مبلمان جلوه دیگری بدهد. به این رومیزی‌ها، رومیزی‌های «ساری» هم می‌گویند چون شبیه «ساری‌«‌هایی هستند كه هندی‌ها می‌پوشند.

رومیزی هندی

رومیزی هندی گرد

رومیزی طلایی

بعضی ها دوست دارند انتخاب های خاص تری انجام دهند. مسلم است که انتخاب یک رومیزی هم می تواند برای مشکل پسندها کار دشواری باشد، اما نمونه هایی مثل انواع طلایی رنگ با ظاهر پر زرق و برق و خیره کننده شان تقریبا نظر هر کسی را به خود جلب می کنند. اگر به دنبال رومیزی خاص و متفاوتی می گردید که ظاهر میز شما را شیک تر و شکیل تر از قبل کند و به آن جلوه بدهد، من به شما رومیزی های طلایی رنگ را پیشنهاد می کنم. این رومیزی در ترکیب با سبک کلاسیک عالی خواهد بود.

رومیزی طلایی

رومیزی طلایی

رومیزی های قلاب بافی شده

از این نوع رومیزی معمولا برای دکوراسیون هایی با سبک وینتیج و یا کلاسیک استفاده می شود. اگر خودتان هنر قلاب بافی را بلد باشید می توانید بر اساس سلیقه تان یک رومیزی زیبا ببافید. استفاده از این نوع رومیزی بر روی میز ناهارخوری باعث گرم تر و دنج تر شدن دکوراسیون منزل می شود.

رومیزی قلاب بافی شده

رومیزی قلاب بافی شده

رومیزی کتان

یکی از گزینه های پرطرفدار در میان انواع رومیزی، مدل های کتانی آن است. رومیزی های کتان به این خاطر محبوبند که ظاهر ساده شان با هر سبک دکوراسیون که شما برای منزل تان در نظر گرفته باشید، جور در می آید. این رومیزی ها اغلب بدون طرح هستند، اما در برخی از آن ها گلدوزی و نقوش ریز به چشم می خورد. رومیزی های کتانی را با توجه به طرح و ساده یا نقش دار بودن شان می توانید با سبک دلخواه خود ست کنید.

رومیزی کتان

رومیزی کتان

رومیزی گلدار

طرح های گلدار از قدیم تا حالا طرفدارهای خود را داشته اند و انگار قرار نیست به این زودی ها از رده خارج شوند. رومیزی های گلدار از گزینه های مرسوم و پرکاربرد برای میز آشپزخانه، ناهارخوری و بالکن هستند. این رومیزی ها با طرح های شاد و خوش رنگی که دارند، خیلی اشتها آور به نظر می رسند. بهتر است رومیزی های گلدار را در ترکیب با وسایل و مبلمان طرح و نقش دار به کار ببرید، اما برای ست کردن آن با صندلی های ساده نیز منعی وجود ندارد.

رومیزی گلدار

رومیزی گلدار

رومیزی مخمل

مخمل هم یکی از آن پارچه هایی است که برای دوخت رومیزی کاربرد دارد. این پارچه ی زیبا و شکیل به میز شما شکوه می دهد و ظاهر آن را رسمی و بی نظیر می سازد. به همین خاطر، بهتر است از چنین رومیزی هایی برای چیدمان میزهایی استفاده شود که به پذیرایی از مهمانان تعلق دارد. این رومیزی ها در انواع ساده یا طرح و نقش دار موجود هستند و دست شما را برای انتخاب باز می گذارند. رومیزی مخمل در کنار سبک های کلاسیک و تلفیقی زیبا به نظر می رسد، اما انواع ساده تر آن را می توان با سبک های امروزی تر هم ست کرد.

رومیزی مخمل

رومیزی مخمل

 

 

 

 

 

منابع :

بیتوته

پویانو

باشگاه خبرنگاران

چیدانه

محصولات مرتبط
جنس این محصول از مرغوبترین مواد اولیه موجود در بازار میباشد پنبه ای و با موارد مشابه اصلا قابل مقایسه نیست سایز نرمال لنگ برای استفاده 80*150 است.سایز تقریبی نمونه کار موجود 80*300 میباشد  که در صورت تمایل میتوانید...
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

تنظیمات

فهرست

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم