5
شیرین
| 1405-03-16
ارسال و بسته بندی خیلی سریع انجام شد. کاورها برای پتوی معمولی یک نفره اندازه بود. کیفیتشون هم خوب بود. فقط یه مقدار گرد و خاک داشت که باید تمیز کنید. ممنون از اسپاکو
5
غلامرضا
| 1405-03-16
همه چیز عالی بود،هم کیفیت هم قیمت،هم بسته بندی
5
صفیه
| 1405-03-05
با سلام ، دسمال نانی که گرفتم رنگ پس میداد من با حوله یکجا شستم تو بسته بندی ها خیلی کثیف و پر دوده بود ، حوله هم رنگ‌گرفت ، همون اول کار حالم گرفته شد ☹️
اسپاکو
| 1405-03-05
از اینکه وقت گذاشتید و مشکل پیش آمده را با ما در میان گذاشتید سپاسگزاریم. حق با شماست و این تجربه‌ اصلاً در شأن شما و استانداردهای ما نیست.
برای اطمینان از کیفیت محصولات، بازرسی‌های دقیقی قبل از ارسال انجام می‌شود. با این حال، به نظر میاد در این مورد خاص مشکل بدلیل نوع رنگ بکار رفته بوده باشد که توسط تولید کننده یا ... تغیر داشته.
جهت پوزش از شما در صورت نیاز تماس بگیرید تا محصولی از همین نوع با ارسال رایگان خدمت شما ارسال بشه.
همچنین، اگر مایل باشید، می‌توانید عکس دستمال نان را برای ما ارسال کنید تا در بررسی دقیق‌تر علت مشکل، ما را یاری فرمایید.
5
صفیه
| 1405-03-05
دستمال متاسفانه رنگ داد و راه های سفید آن حالت چرک به خود گرفت
اسپاکو
| 1405-03-05
از اینکه وقت گذاشتید و مشکل پیش آمده را با ما در میان گذاشتید سپاسگزاریم. حق با شماست و این تجربه‌ اصلاً در شأن شما و استانداردهای ما نیست.
برای اطمینان از کیفیت محصولات، بازرسی‌های دقیقی قبل از ارسال انجام می‌شود. با این حال، به نظر میاد در این مورد خاص مشکل بدلیل نوع رنگ بکار رفته بوده باشد که توسط تولید کننده یا ... تغیر داشته.
جهت پوزش از شما در صورت نیاز تماس بگیرید تا محصولی از همین نوع با ارسال رایگان خدمت شما ارسال بشه.
همچنین، اگر مایل باشید، می‌توانید عکس محصول معیوب را برای ما ارسال کنید تا در بررسی دقیق‌تر علت مشکل، ما را یاری فرمایید.
5
موسوی
| 1405-03-05
سلام..اگر به عمده بخواهیم چطوری اقدام کنیم
اسپاکو
| 1405-03-05
سلام و عرض ادب . تماس بگیرید در خدمتتون هستیم
5
مجتبی
| 1405-03-04
ارسال به موقع پاسخگویی و برخورد مناسب،کیفیت بالای محصولات?
5
مجتبی
| 1405-03-04
ارسال به موقع پاسخگویی و برخورد مناسب،کیفیت بالای محصولات?
5
مجتبی
| 1405-03-04
ارسال به موقع پاسخگویی و برخورد مناسب،کیفیت بالای محصولات?
5
مجتبی
| 1405-03-04
ارسال به موقع پاسخگویی و برخورد مناسب،کیفیت بالای محصولات?
5
مجتبی
| 1405-03-04
ارسال به موقع پاسخگویی و برخورد مناسب،کیفیت بالای محصولات?
5
مجتبی
| 1405-03-04
ارسال به موقع پاسخگویی و برخورد مناسب،کیفیت بالای محصولات?
5
سمیه
| 1405-03-02
خریدی که انجام‌دادم عالی خیلی با کیفیته واقعا راضی ام فکرشم نمیکردم کارتون انقدر تمیزو حرفه ای باشه خیته نباشید
5
فرناز
| 1405-03-02
جنس و رنگ بندی مناسب
5
مهلا
| 1405-03-02
عالی بود مرسی از کیفیت خوبتون
5
شیما
| 1405-03-02
کیفیت عالی از خریدم بسیار راضی ام
5
حسین
| 1405-03-02
خیلی عالی و با کیفیت
5
مجتبی
| 1405-03-02
با تشکر و سپاس فراوان از ارسال به موقع و محصول با کیفیت?
5
صادقی
| 1405-02-30
هر بسته چندتا داره؟
اسپاکو
| 1405-02-30
سلام و عرض ادب. 2 عدد در هر بسته
5
زیتب
| 1405-02-29
ایاحوله تنی رو قبل از اولین استفاده باید در اب نمک خیسانده شود ?
اسپاکو
| 1405-02-29
سلام و عرض ادب . خیر برخی موارد نظرات و سلایق شخصی هست و تاثیر مثبتی در خصوصیات محصول ندارد حتی ممکن است باعث واکنش شیمیایی و تاثیرمخرب هم بشود.
توصیه ما اینه با آب و مواد شوینده نه آنچنان قوی مثل شامپو یا صابون یا تاید دستی شسته بشه.
5
شیرین
| 1405-02-21
چرا هر روز قیمتش تغییر میکنه
اسپاکو
| 1405-02-22
سلام و عرض ادب. هر روز تغییر نداره ولی متاسفانه قیمت خرید مواد اولیه مدام در حال افزایشه و ثابت نیست، لذا تولید کننده هم ناچاره قیمت رو تغییر بده.
نمایش 1 تا 20 از 499 مورد

فهرست

برای استفاده از لیست آرزوها، یک حساب کاربری ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود/ثبت نام