آخرین نظرات
بدون نظر
جستجو در وبلاگ

روفرشی کشدار

توسط 1117
دوست داشتن21

در این مقاله موارد استفاده از روفرشی کشدار و مزایای به‌کارگیری آن شرح داده شده و همچنین روش‌های فروش روفرشی کشدار به مشتریان معرفی میشود . انواع مختلف روفرشی دورکش و ویژگی‌های هر یک به مشتریان معرفی شد تا آن‌ها با اطلاعات کافی بهترین انتخاب و بهترین خرید را تجربه کنند.

طی چند سال اخیر با افزایش قیمت ناگهانی انواع فرش و قالیچه، افراد در پی یافتن راه‌های مختلف برای نگهداری بهتر از فرش‌های خود گشتند تا بتوانند طول عمر فرش خود را افزایش دهند و مدت‌زمان بیشتری از آن استفاده کنند.

در نتیجه این امر تولیدکنندگان ایرانی وارد عمل شدند تا با تولید و فروش روفرشی کشدار علاوه بر تأمین نیاز بازار داخلی بتوانند با ارائه جنسی مرغوب تر از روفرشی ترک حتی قادر به صادرات این نوع روفرشی نیز باشند از این رو روفرشی‌های کشدار ایرانی به‌سرعت مورد توجه افراد در بازارهای داخلی و خارجی قرار گرفتند و با کیفیت و کاربرد‌های ویژه خود توانستند سهم فروش بالایی را به خود اختصاص دهند.

طی چند سال متوالی همواره روند خرید و فروش روفرشی کشدار صعودی و رو به افزایش است و روز به‌ روز مشتریان بیشتری جذب این محصول می‌شوند. روفرشی‌های کشدار در مدل‌های زیادی تولید و عرضه شده‌اند و با بهترین شیوه‌ها‌ در اختیار مشتریان و متقاضیان می‌گیرند‌ تا افراد با هر سلیقه‌ای، در مدت‌زمانی کوتاه بتوانند به محصول دلخواه خود دست پیدا کنند.

روفرشی کشدار چیست؟

با گسترش یافتن استفاده افراد از انواع روفرشی‌های مختلف، تولیدکنندگان اقدام به طراحی و تولید آن در چندین نوع مختلف با جنس‌های گوناگون نمودند که یکی از موفق‌ترین تولیدات آن‌ها، انواع روفرشی دورکش است. روفرشی‌های دورکش برخلاف سایر روفرشی‌های قدیمی طی ترددهای مداوم دچار تاخوردگی و جمع شدن نمی‌شوند و می‌توانند شکل ثابتی را طی استفاده حفظ کنند؛ بنابراین موجب شلخته و نامرتب نشان دادن فضای خانه و اتاق نمی‌شوند‌ و با نقش و نگار‌های زیبایی که دارند جلوه‌ای زیبا ‌و دلنشین نیز ایجاد می‌کنند.

روفرشی‌های کشدار با استفاده از پارچه‌های درجه‌ یک و مرغوبی دوخته می‌شوند و دوخت دور آن‌ها که همراه کش‌های مخصوص و مستحکمی پشتیبانی می‌شوند کاملاً بادوام است و طی استفاده  دچار پارگی نمی‌گردد.

 تمامی موارد ذکر شده در کنار ظاهر شیک این روفرشی‌ها و قیمت ویژه آن‌ها منجر شد تا روزبه‌روز مشتریان بیشتری جذب این محصول شوند و خط تولید آن توسط تولیدکنندگان گسترش پیدا کند. همچنین امروزه فروش روفرشی کشدار در مقادیر عمده و انبوه صورت می‌پذیرد و روش‌های زیادی برای دسترسی مشتریان به این محصول بی‌نظیر ایجادشده‌ است.

                                                                         انواع روفرشی‌های کشدار مدرن

مزایای استفاده از روفرشی کشدار

با توجه به گذشت زمان و تغییر سبک زندگی موجود در جامعه، فعالیت‌های بیرون از منزل بیشتر شد و منازل بیشتر شکل آپارتمانی و مدرن پیدا کردند.

در چنین شرایطی امکان شستشوی فرش برای افراد تا حد زیادی دشوار گردید؛ چراکه علاوه بر کمبود وقت، آن‌ها با مشکل نداشتن مکان مناسب برای شستشو مواجه بودند به همین علت افراد به فکر افتادند با مراقبت بیشتر از فرش‌ها، از کثیف شدن و آسیب رسیدن به بافت آن جلوگیری کنند که در نتیجه آن‌ها دست به استفاده از انواع روفرشی زدند.

یکی از مشکلاتی که استفاده از روفرشی معمول برای افراد به همراه داشت ، جمع شدن آن طی تردد بود که این امر موجب وقت گیر بودن محصول طی مدت‌زمان اندک استفاده می‌شد، اما تولیدکنندگان ایرانی با تولید و فروش روفرشی کشدار این مشکل را برطرف نمودند و مشتریان به‌راحتی می‌توانند از این روفرشی‌ها برای حفاظت از فرش‌های خود استفاده کنند.

 شستشوی فرش‌ها به‌طور پی‌درپی موجب از بین رفتن بافت آن و رنگ‌ رفتگی و کهنگی آن نیز می‌شود ‌و در بسیاری از موارد ریشه‌های فرش را از بین می‌برد، اما استفاده از روفرشی‌های کشدار این امر را به میزان زیادی به تعویق می‌اندازد و موجب سلامت فرش‌ها در عین حفظ پاکیزگی آن‌ها می‌گردد.

شاخصه‌های روفرشی کشدار باکیفیت

انواع روفرشی کشدار

به علت استفاده گسترده از روفرشی دورکش ایرانی، تولیدکنندگان این محصول با تلاش فراوان و مستمر اقدام به تولید این روفرشی‌ها در انواع متفاوت و در مقادیر انبوه نمودند و آن را در دسترس مشتریان قرار دادند. روفرشی‌های تولیدی آن‌ها در ویژگی‌های مختلفی از جمله ابعاد و اندازه، طرح، رنگ، مدل و با یکدیگر تمایز دارند که این تفاوت‌ها موجب باز بودن دست مشتری هنگام خرید گردید. امروزه فروش روفرشی کشدار روند صعودی داشته و روزبه‌روز بیشتر می‌شود و این محصول حتی در بازار‌های خارجی نیز به فروش می‌رسد.

روفرشی کشدار در اندازه‌های ۶ متری، ۹ متری، ۱۲ متری تولید شده است. وجود طرح‌های مدرن و کلاسیک و رنگبندی‌های متنوع نیز منجر گردید تا این محصول مورد پسند سلایق گوناگون قرار بگیرد و با هر ست مبلمان و فرشی بتواند مورد استفاده قرار بگیرد و رضایت تمامی مشتریان را کسب کند.

خرید روفرشی کشدار از اسپاکو

به‌منظور خرید و فروش روفرشی کشدار می‌توانیم از سایت www.spako.ir اقدام کنیم؛ زیرا عرضه‌کنندگان شرکت اسپاکو با تلاش‌های فراوان امکان بهترین مشاوره جهت خرید تخصصی منسوجات فراهم نموده اند. آن‌ها امکان خرید مستقیم و بدون واسطه و تضمین کیفیت محصول  را با قیمتی مناسب برای همگان فراهم آورده اند.

تیم فروش اسپاکو برای  رفاه حال  مشتریانی که وقت و شرایط خرید حضوری را ندارند وب‌سایت‌ معتبری را راه‌اندازی نموده است تا مشتریان بتوانند بدون اتلاف وقت دست به سفارش آنلاین بزنند. در این شرایط مشتریان می‌توانند به‌طور کامل از ویژگی‌ها و قیمت محصول اطلاع یابند و پس از مشورت با مشاوران فروش اسپاکو، خریدی رضایت‌بخش و پرسود را داشته باشند و از روفرشی کشدار درجه‌ یک نیز برخوردار شوند. با خرید از اسپاکو می‌توانید محصول مورد نظر را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل دریافت کرده و در صورت نداشتن رضایت امکان مرجوع کردن محصول را داشته باشید.

جهت اطلاع ازآدرس و مشخصات فروشگاه تخصصی منسوجات اسپاکو روی لینک زیر کلیک کنید

درباره ی ما

محصولات مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

تنظیمات

فهرست

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم