آخرین نظرات
بدون نظر
جستجو در وبلاگ

پارچه مبلی مخمل و راهنمای انتخاب آن

توسط 899
افزودن به محبوب‌ها35

پارچه رومبلی مخمل

اولین چیزی که در خرید مبل توجه ما را به خود جلب می‌کند، طراحی مبل است. این را نیز می‌دانیم که اهمیت متریال استفاده شده در مبل کمتر از طراحی و ظاهر زیبای آن نیست. اهمیت متریال زمانی دوچندان می‌شود که این مواد در عین اینکه بخشی از زیبایی هستند، عامل دوام و استحکام بیشتر مبل ساخته شده نیز می‌شوند. پارچه استفاده شده در رویه مبل، هم در زیبایی مبل نقش دارد هم در ماندگاری و استحکام آن. در این مقاله قصد داریم اطلاعات کاملی دراره پارچه رومبلی در اختیار شما قرار دهیم؛ پس با اسپاکو همراه باشید.

پارچه مبلی مخمل پارچه مبلی مخمل فیروزه ای

هنگام خرید پارچه رومبلی به این نکات توجه کنید

یکی از مهم‌ترین عواملی که در هنگام خرید مبل باید به آن توجه کنیم، ویژگی پارچه مبلمان است، پارچه مبل باید از کیفیت بسیار خوبی برخوردار باشد تا نسبت به هزینه‌ای که می‌کنیم به کارمان بیاید .

اگر در انتخاب پارچه موردنظر دقت کافی نداشته باشیم ، هزینه و زمانی که برای خرید مبلمان گذاشته‌ایم به هدر می‌رود. به همین دلیل ما قصد داریم شما را با خصوصیات پارچه رومبلی مخمل آشنا کنیم. در نتیجه شما می‌توانید به راحتی با شناخت ویژگی پارچه رومبلی مخمل، گزینه صحیح و اقتصادی را برای خود انتخاب کنید.

ویژگی های پارچه رومبلی مخمل

لطافت از ویژگی‌های منحصر به ‌فرد پارچه رومبلی مخمل است که زیبایی مبل را دوچندان می‌کند. ما وقتی پارچه رومبلی مخمل را لمس می‌کنیم‌، نرمی، لطافت، خوش‌خویی و حتی مهر و محبت را حس می‌کنیم‌. خاص بودنِ رومبلی مخملی برای ما همیشه لوکس بودن و خاص بودن دکوراسیونمان را منتقل می‌کند.

بافت پرزدار و کرکی مخمل علاوه بر لطافت، به محصول بُعد و عمق می‌دهد؛ این مشخصه پارچه رومبلی را برای ما سه‌بعدی می‌کند. این کرک‌ها به دلیل نوع قرارگرفتن بر سطح پارچه، به آن نوعی از حجم و نرمی می‌دهند.

علاوه بر آن، کرک‌ها پارچه رومبلی مخمل را ضخیم می‌کند و بر تراکم پارچه آن می‌‌افزاید. پارچه متراکم علاوه بر اینکه دارای استحکام است و دیرتر از بین می‌رود، چروک پذیری پارچه را کمتر می‌کند تا مبلمان ما همیشه شق‌ورق باشد و همیشه زیبا دیده شود و در برابر خم‌شدگی مقاومت کند و به این راحتی شکل خود را از دست ندهد.

در صنعت نساجی پارچه‌ای که تراکم بیشتری داشته باشد از کیفیت بیشتری برخوردار است. تراکم پارچه رومبلی مخمل باعث می‌شود تا شکل ظاهری مبل شما دیرتر فرسوده و کهنه شود.

از دیگر ویژگی‌های پارچه رومبلی مخمل، خوشایند بودن حس لمس پارچه است؛ بدین معنی که وقتی پارچه را لمس می‌کنیم احساس نرمی، انعطاف‌پذیری، صافی و لطافت به ما منتقل می‌شود و در بیان اهل‌فن زیردست پارچه برای ما بسیار خوب است.

محکم بودن پرز های نخ شانل استفاده شده در پارچه(با کشیدن و کمی فشار نخ از پارچه جدا نمیشود )که این مورد یعنی در استفاده طولانی مدت پارچه مبلی به اصطلاح کچل نمیشود.

نتیجه گیری پارچه رومبلی مخمل

در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که پارچه‌های استفاده برای رومبلی ویژگی‌های خاص خود را دارد که به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از انتخاب پارچه مدنظرتان برای مبلمان ، اگر ابهام یا سوالی دارید میتوانید روی کمک مشاوران امین خودتان در اسپاکو حساب کنید و سپس نسبت به خرید پارچة موردنظر خود تصمیم بگیرید.

 

محصولات مرتبط
مقالات مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

تنظیمات

فهرست

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم